Jak odblokować konto internetowe w banku spółdzielczym?

Zastanawiasz się w jaki sposób odblokować dostęp do konta internetowego w swoim banku spółdzielczym? Zablokowałeś(-aś) je omyłkowo, zapomniałeś hasła, a może zostało ono zablokowane? Nie martw się, jest na to sposób! W artykule tłumaczymy jak poradzić sobie z problemami podczas logowania oraz jak samodzielnie je odblokować! 

Jak założyć konto internetowe w banku spółdzielczym?

Banki spółdzielcze oferują swoim użytkownikom bezpieczną i zarazem nowoczesną formę dostępu do swoich rachunków przez Internet. Umożliwia ono monitorowanie na bieżąco stanu swoich środków finansowych na rachunkach osobistych. Widok bankowości internetowej możliwy do odtworzenia za pomocą stacjonarnego komputera i laptopa, ale również w aplikacji mobilnej na smartfonie lub tablecie. 

Dostęp chroniony jest zabezpieczeniami o wysokim standardzie. Przeznaczony dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, firm oraz gospodarstw rolnych (rachunek bieżący).

Jakie korzyści niesie za sobą korzystanie z obsługi rachunku przez Internet?

  • możliwość wysyłania przelewów,
  • bieżące monitorowanie stanu rachunku/ów,
  • przeglądanie historii operacji na rachunku/ach,
  • drukowanie potwierdzeń operacji,
  • możliwość zakładania oraz zrywania lokat bankowych,
  • możliwość definiowania szablonów przelewów,
  • i wiele innych, jak – oszczędność czasu i pieniędzy oraz bezpieczeństwo.

Decydując się na bankowość internetową, należy złożyć wniosek i podpisać umowę. 

Chcąc dowiedzieć się więcej na temat lokat, kredytów, pożyczek pozabankowych oraz uzupełnić swoją wiedzę o ciekawostki poradnikowe – koniecznie odwiedź stronę kredytbezkruczkow.pl dzięki której nie dasz się naciągnąć!

Powody, dla których zablokujesz dostęp do konta internetowego w banku spółdzielczym

Chcesz poznać powody, dla których utraciłeś dostęp do konta internetowego? Może zrobiłeś(-aś) to samodzielnie nieumyślnie, a może ktoś uzyskał dostęp do konta? 

Zablokować konto można poprzez: 

  • trzykrotne wprowadzenie błędnego hasła na stronie logowania do usługi lub,
  • telefonicznie w godzinach pracy banku,
  • złożenie wniosku, osobiście w jednostce banku,
  • wysłanie wiadomości SMS z numeru telefonu, na który przesyłane są kody do autoryzacji transakcji (o treści bi#identyfikator na numer kontaktowy banku spółdzielczego,
  • wysłanie wiadomości SMS z dowolnego numeru telefonu (o treści bi#identyfikator#PESEL na numer kontaktowy banku spółdzielczego.

Jak samodzielnie odblokować konto internetowe w banku spółdzielczym?

Masz problem z zalogowaniem się do bankowości internetowej? Szukasz sposobu na odblokowanie swojego konta internetowego w banku spółdzielczym? 

Wyskakuje ci powiadomienie o “nieprawidłowym identyfikatorze lub haśle” a może komunikat: “konto zostało zablokowane”? Co należy zrobić w takiej sytuacji?

W pierwszej kolejności wyczyść historię przeglądarki (pliki Cookie tzw. Ciasteczka oraz Pamięć podręczną) oraz uruchom ponownie przeglądarkę. Jeśli nadal nie można się zalogować może to oznaczać, że twoje konto zostało zablokowane. 

Odblokować dostęp do bankowości internetowej można poprzez:

– osobistą wizytę w jednostce banku, w przypadku zablokowania przez wiadomość SMS.

– osobistą wizytę w jednostce banku, gdy zablokowano dostęp poprzez błędne podanie hasła.

– jeżeli dyspozycja zablokowania składana jest telefonicznie, warunkiem przyjęcia dyspozycji jest wypełnienie i podpisanie wniosku. Wniosek należy przesłać na adres mailowy banku spółdzielczego. 

Osoba przyjmująca zgłoszenie może zadzwonić do użytkownika pod znany bankowi numer telefonu w celu potwierdzenia dyspozycji.

Redakcja FairWeb