Kubki z nadrukiem zamiast wizytówek

0
8

Gadżety reklamowe są środkiem dotarcia do klienta. Pomagają w budowaniu i utrzymywaniu świadomości marki. Ale mogą być także z powodzeniem wykorzystywane w celu przekazania potencjalnym lub obecnym klientów danych teleadresowych przedstawiciela firmy.

Czy w związku z tym gadżety reklamowe mogą zastępować wizytówki? Sprawdźmy to na przykładzie kubków z nadrukiem.

Kubki z nadrukiem są bardziej trwałe

Jakie zalety gadżetów reklamowych sprawiają, że są one lepszym rozwiązaniem niż wizytówki. Zacznijmy od trwałości. Kubki z nadrukiem i inne gadżety reklamowe są zdecydowanie bardziej trwałe niż kartoniki z nadrukowanymi danymi, które niezwykle często się niszczą. Noszenie wizytówek w kieszeniach, torebkach sprawia, że stają się one mało estetyczne. A jeśli wizytówka przypadkiem trafi do prania razem z ubraniem – staje się bezużyteczna

Dodatkowo kubki z nadrukiem nie gubią się tak często jak wizytówki. A to też ich istotna przewaga.

Kubki z nadrukiem są bardziej ekologiczne

Kolejny fakt. Wizytówki są mało ekologiczne. Przede wszystkim dlatego, że są produkowane masowo. I bardzo często niewykorzystywane. Zmiany stanowisk, zmiany logo firmy – wszystko to powoduje potrzebę wyrzucenia całej sterty niewykorzystanych wizytówek. Kubki z nadrukiem nie są aż tak masowe. Dlatego ich negatywny wpływ na środowisko jest mniejszy.

Nieekologiczny jest także materiał, z którego wykonane są wizytówki. Wprawdzie coraz bardziej popularne są te wykonane z papieru pochodzącego z recyclingu, ale nadal stanowią zdecydowaną mniejszość. W przypadku kubków z nadrukiem sytuacja wygląda zupełnie odmiennie. Są zdecydowanie bardziej ekologiczne i ich wybór jest dowodem na troskę o środowisko naturalne.

Wizytówki są tańsze niż kubki z nadrukiem

Dochodzimy do jedynej chyba przewagi wizytówek – ich produkcja jest tańsza niż produkcja kubków z nadrukiem lub innych gadżetów reklamowych. Za cenę jednego kubka można wyprodukować kilkadziesiąt kartek z logo firmy i danymi teleadresowymi. Zwiększa to potencjał dotarcia do dużej grupy odbiorców. Tylko czy wizytówka sprawi, że przedstawiciel firmy zostanie zapamiętany?

Kubki z nadrukiem lub inne gadżety reklamowe budują świadomość marki w zdecydowanie skuteczniejszy sposób. I dlatego czasem skupić się na mniejszej grupie potencjalnych klientów, ale w lepszy sposób rozpocząć relację. To na pewno zaprocentuje w przyszłości i będzie źródłem dodatkowych przychodów dla firmy.

Podsumowanie, czyli co wybrać?

Gadżety reklamowe są w stanie skutecznie zastępować wizytówki. Czy w związku z tym należy wszystkie wizytówki zastąpić np. kubkami z nadrukiem? Oczywiście, że nie. Należy jednak pamiętać, że wizytówki nie muszą być jedynym nośnikiem danych teleadresowych.

Warto włączać gadżety do ogólnego systemu komunikacji z klientem. Warto też wykorzystywać je podczas targów branżowych lub innych eventów. Warto również je wręczać nowo pozyskanym klientom. Oczywiście należy pamiętać o umieszczaniu na nich danych teleadresowych – numeru telefonu, adresu e-mail lub adresu strony www firmy. Wtedy poza aspektem reklamowym będą także pełnić funkcję informacyjną.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here